18 martie 2009

Wish list 2009

Pentru anul acesta mi-am notat in cap cateva locuri unde nu am fost nici o data si as vrea sa le vizitez. Din pacate in unele locuri am sa ma duc doar daca gasesc companie considerand periculos sa merg singur in caz de accidente.

Deci... Ce vreau sa vad anul acesta:

• Delta Dunarii - nu am fost nici o data. As dori tare mult sa pot petrece cateva zile acolo. Daca as putea lua caiacul cu mine ar fi superb. (caut companie)
  • Cetatea Histria
  • Cetatea Adamclisi - vizitat in 2010
  • Cetatea Sarmisegetusa
  • Lacul Sfanta Ana
  • Cimitirul vesel de la Sapanta
  • Lacul Oasa + Transalpina
  • Muntii Macin din Dobrogea
[edit 24.04.2009]
Dupa ce am citit comenturile celor care ma viziteaza si am verificat pe Google Earth, am mai adaugat un loc :)
  • Cheile Nerei (fiind departe, de mine cel putin, trebuie rezeravata o saptamana)
Cam asta ar fi lista. Sa vedem cate locuri voi reusi sa vizitez. De asemenea de cand am caiacul visez la niste ture de cateva zile cu campare in locuri salbatice pe malul marii sau zona lacului Razim. Petru asta trebuie sa fie mai multi. Daca este cineva acolo care imi impartaseste apucaturile il rog sa ma contacteze (vezi adresa de mail in meniul din dreapta).

Seara buna!

1. Pana in iulie, weekendurile, sunt liber :)

2. Pai in weekend nu stiu cat putem face. Tu din Bacau, eu Bucuresti... Ce e de vizitat pe langa tine? :) Lista nu e batuta in cuie. O pot largi.

3. Hm , invitatia e tentanta .
    Ma alatur si eu in aceasta ''calatorie''. :)

Femina :)

4. Pai cred ca am sa anunt pe blog ca intentionez sa merg pe undeva si cine vrea poate sa vina.

5. Am avut multe servicii in viata mea. Inclusiv din aceala unde nu aveai timp liber dar nici bani. Daca vrei bani multi nu vei avea timp. Eu am facut un compromis. Un salariu mediu si timp liber.

Fiecare doarme cum isi asterne. Mereu m-am folosit de acea optiune numita demisie cu acordul partilor cand ma sufocam. Acum am gasit un echilibru.

Legat de acea scoala... Nu imi plac chestiile care contin cuvantul "extrem". De asemnea nu ma intereseaza alpinismul. Da coborat pe o franghie ma descurc si fara instructor :) As fi interesat sa vad cum e cursul de procurare a hranei si drumetii dar nu si alpinism. Am amintirea proaspata a alpinistului care a cazut langa mine acum 2 saptamani parca. Vezi postul cu Manastirea Chiajna.

Distractie placuta in concediu! :)

6. Se pare ca, cu exceptia Cetatii Adamclisi, unde am fost cu ceva ani in urma, "wish list"-ul tau pentru 2009 se aseamana extraordinar de mult cu al meu. Si de asemenea, exista problema companiei... asa ca poate reusim o sincronizare de program...

7. frumos blog!
    eu daca as putea, as merge candva pe cheile nerei, in valea almajului, in caras severin. cica e unul dintre cele mai frumoase locuri din tara.
    iar langa lacul sfanta ana e statiunea mea preferata din copilarie, baile balvanyos, cu pesteri sulfuroase si o ruina pe un varf de munte.

8. Uite am sa ma interesez de locurile enumerate de tine. Nu am auzit de ele. Spor la excursii :)

9. Delta Dunarii e superba, la fel Lacul Sf.Ana,la Sapanta ai ocazia sa vezi nu doar Cimitirul Vesel ci si cea mai inalta biserica din lemn din Europa,e construita in mijlocul unei paduri si e un cadru de poveste.(dar trebuie sa te imbraci bine ca e tare frig!!).Despre Muntii Macin..depinde ,in zona e si o rezervatie naturala de broaste testoase, sunt si vipere..mie mi-a plcut!(mi-s galateaca si eu).Restul obiectivelor raman in plan,poate ne adunam mai multi pentru ca si eu fac parte din "clubul iubitorilor-de-haladuit-cu-cortul, prin tara!"
    In Delta e organizata anual o actiune de ecologizare,vin multi tineri, se campeaza pe la Crisan parca,seara se fac focuri de tabara, se canta la chitari,e foarte fain .Actiunea are loc din cate stiu cam pe la sfarsitul lunii iulie -24-26 ceva de genul.Se pleaca din Galati cu vaporul apoi in Tulcea se pot imbarca si cei din Bucuresti.(nu am informatii foarte exacte ptr ca nu am mai fost de mult dar actiunea stiu ca se organizeaza in fiecare iulie.)

10. Da, votez si eu Cheile Nerei, propun ApuseniI cu multitudinea de obiective!

11. Dani, tine-ma la curent cu delta. As merge si eu.

In rest... care aveti in plan sa mergeti pe undeva lasati un mesaj aici din timp. Poate pot venii si eu.

12. Calatorul, eu am vizitat Sarmisegetusa (Traiana, nu Regia, care se afla mai sus in padure.)
    poze pe blogul meu http://rudaria.blogspot.com
    ca sa vezi ce ar mai fi in zona respectiva, in mare.
    daca te decizi sa faci excursie in cheile nerei sau altundeva in Caras-Severin, da un mail si iti dau detalii despre judet si posibilitati ca il cunosc foarte bine.

13. Felicitari pt bloguri.
    Daca vrei sa mergi la Sarmisegetuza Regia, iti recomand sa mergi cu masina ca e mult de strabatut. Am facut traseul fara masina (tren autobuz, basculanta, ocazii de tot neamu) si e mult de mers - din Costesti vreo 20km. In schimb am avut libertatea ca la intoarcere sa venim pe dealuri, pe langa sate izolaet de munte - superb.
    In zona sanctuarului nu ai semnal la tel, insa ai vipere.Ai grija cum pui cortu. Sunt si ursi- deci grija unde la si mancarea. Se poate campa si jos unde incepe urcusu - e o cabana.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.