10 ianuarie 2009

Plimbare

Salutare

De Craciun m-am deghizat in Mos Craciun si mi-am oferit cadou un aparat foto semi-profesional. Un Canon EOS 450D. Prastia de Benq pe care o cumparasem la inceputul anului trecut nu ma multumea deloc cand venea vorba de calitatea imaginii. Cu Canon-ul in schimb alta mancare de peste. Cu obiectivul standard (18-55), care este printre cele mai slabe obiective, da clasa la tot ceea ce reprezinta aparat foto compact. Din lipsa de activitate in timpul liber, am luat bicicleta si m-am dus prin herastrau la fotografiat veverite si pitigoi. Cateva imagini.

De la Herastrau - 2009_01_10



De la Herastrau - 2009_01_10


De la Herastrau - 2009_01_10


De la Herastrau - 2009_01_10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.