01 iulie 2008

Comana

Acum cateva saptamani am fost la Comana. Nu stiam de existenta acestui loc. Am aflat de la o prietena de el. Am cautat un pic pe net, am aruncat un ochi pe Google Earth si am aflat locatia.
Evident nu era cazul pentru ca am fost acolo cu niste prieteni care mai vizitasera locul si mi-au aratat cu dej'tu pe unde sa o iau.




Nu am sa va zic prea multe. Este un loc salbatic, iar raul Neajlov face cateva brate prin stufaris care pot fi strabatute cu barca (inca nu am incercat). Exista cateva constructii lacustre, construite cu multi ani in urma si evident lasate in paragina. E frumos.
Din pacate romanul nostru amatar de gratare si bautura la iarba verde isi face simtita prezenta prin sticlele si gunoaiele lasate in urma pe uscat si in apa. De aceea nu am sa va mai dau mura in gura locatia exacta. Care ai un pic de creier te descurci sigur (mai ales ca am lasat un "hint" undeva :) ).
Langa balta exista si o padure care se pare ca ar avea cateva trasee. Recomand calduros plimbari cu bicicleta (MTB).



Pentru detalii cititi pe pagina oficiala: http://www.comanaparc.ro/ .



Concluzia finala:
Daca iti plac locurile salbatice, acele locuri care te fac sa uiti ca exista blocuri si masini, poti da o tura. Din pacate senzatia de salbatic se va duce dracului odata cu aparitia primul grataragiu.
Fiind aproape de Bucuresti (cca 1 ora) merita deranjul pentru cateva ore.





Cum se ajunge:
Cu grija ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.